Fragment Canto Ostinato in Divine 9 muziek stemming / Divine 9 music tuning

Canto Ostinato in Divine 9 - quatre mains by Zwaan Stam and Eric Langedijk.
Recording Nieuwe Kerk - Haarlem - the Netherlands - 2 mei 2013





Een reactie na die avond in Haarlem: Oooo ... a million thanks for the...

Enkele reacties na het vijfde concert:

*Wat een prachtig en bijzonder concert was het afgelopen vrijdag. Ik heb “de Canto” al meerdere malen in verschillende uitvoeringen gehoord, maar deze was een van de prachtigste. Zeker ook door de speciaal gestemde vleugel. Het zingt nog steeds na.*

*Wow, wat 'n overweldigende performance, het trilt nog na in al mijn cellen! En dat dan nog in die mooie kerk, zonovergoten, dat was echt hemels.*

*Je hebt niet overdreven het was fantastisch Deze muziek van Simeon ten Holt, de sfeer, de kerk Heeeeel bijzonder. Veel kunnen nadenken die 2 uur omring door prachtig Fazioli spel... DANK DANK DANK*

*Vond t n indrukwekkende en transformerende ervaring. Geweldig!!*

*Nogmaals bedankt voor deze prachtige ervaring. Loont je open zetten voor vreemdelingen toch maar ;)*

*Ik heb genoten van het concert en de locatie. Dank jullie wel.*

*Zojuist via Connie gehoord dat jullie concert in ZEER goede aarde gevallen is. Ze kwam in een totale stilte terecht, en is daarna heel gelukkig geweest.*

*Gerardo (onze vriend uit Barcelona) was helemaal onder de indruk. Hij maakte na afloop een mooie opmerking: "ik kwam door de muziek weer in contact met ervaringen waarvan ik vergeten was dat deze bestonden".*

*Inma, Spaanse vriendinnetje dat ook mee was, vond de muziek geweldig, maar kon niet "los komen" omdat de setting van een kerk teveel op haar woog (heeft een zwaar katholieke opvoeding gehad, waar ze zich van heeft moeten los worstelen). Dus als jullie ooit nog een concert organiseren in een "neutrale" (c.q. niet religieuze) ruimte dan zal ze het nog een keertje proberen ;-)*

*Ik heb genoten vrijdagavond, echt super speciaal!*

Geen opmerkingen: